رهن کارگاه صنعتی در فتح
نوشته شده توسط : faeghe

نکات قابل تامل
از آنجایی که یک وام مسکن تجاری ماهیت بسیار پیچیده ای دارد، ایده خوبی است که به دقت در نظر بگیرید که کدام وام مسکن را انتخاب کنید و اطمینان حاصل کنید که توانایی پرداخت ماهانه را دارید. در اینجا چند عامل وجود دارد که ممکن است بخواهید به خاطر بسپارید:

اگر رتبه اعتباری بدی دارید، معمولاً همچنان می‌توانید برای وام مسکن تجاری درخواست دهید، اما احتمالاً برای جبران ریسکی که وام دهندگان متحمل می‌شوند، سود بالایی می‌پردازید.

وام مسکن نوعی وام تضمین شده است که در آن اموال به عنوان وثیقه توسط وام دهنده در برابر وام استفاده می شود، بنابراین در صورت عدم پرداخت به احتمال زیاد مالکیت املاک و مستغلات خود را از دست خواهید داد.

سپرده‌های این نوع وام مسکن می‌تواند بسیار سنگین باشد، بنابراین ایده خوبی است که اطمینان حاصل کنید که می‌توانید هم سپرده و هم بازپرداخت ماهانه را به راحتی پرداخت کنید.

یک کارگزار اغلب می تواند به شما کمک کند تا بالاترین نسبت وام به ارزش (LTV) را پیدا کنید.

اگر مدت زیادی است که معامله نکرده اید، وام دهندگان ممکن است این را نشانه ای از ریسک بالا بدانند و درخواست ضمانت های شخصی کنند.

نگرانی های ابراز شده توسط وام گیرندگان در مورد سرمایه گذاری در ملک بررسی‌شده از 1952 کاربر اینترنت، داده‌های منبع Mintel، دقیق تا آوریل 2019

انواع وام مسکن تجاری
وام های مسکن را می توان به دو دسته تقسیم کرد:

وام مسکن مالک-اشیغال: برای خرید ملک استفاده می شود که به عنوان محل تجارت برای تجارت شما استفاده می شود.

وام مسکن سرمایه گذاری تجاری: برای املاکی که قصد دارید اجاره دهید استفاده می شود.

چگونه سود وام مسکن تجاری را پرداخت می کنید؟
بیشتر وام های تجاری با نرخ متغیر پرداخت می شود. به طور معمول، نرخ به عنوان X% بیش از پایه یا LIBOR ذکر می شود، و این در شرایط مسکونی وام مسکن ردیاب نامیده می شود. وام های مسکن با نرخ ثابت در دسترس هستند و برای مبالغ کمتر از 500000 پوند، در صورتی که وام دهنده خودش ریسک نرخ را می پذیرد، ممکن است سودمند باشد.

نرخ هایی که برای وام های مسکن تجاری و وام های تجاری اعمال می شود مانند اکثر وام های شخصی از حالت آفست تعیین نمی شود. وام دهندگان معمولاً دارای یک پروفایل ریسک هستند که با آن کار می کنند، بنابراین اگر وام شما خارج از نمایه ریسک آنها باشد، رد می شود.

شامل چه هزینه هایی است؟
هزینه های ترتیب: کارمزدهای ترتیب معمولاً پس از تأیید وام به وام اضافه می شود، اما برخی از وام دهندگان ممکن است در صورت عدم پذیرش پیشنهاد آنها، هزینه های ترتیب را زودتر درخواست کنند تا کار خود را پوشش دهند. کارمزدهای ترتیب معمولاً 1٪ -2٪ مبلغ وام برای وام های تا سقف 1 میلیون پوند است.

هزینه های ارزش گذاری: یک ارزش گذار از ملک بازدید می کند و گزارشی را برای وام دهنده می نویسد. ارزش‌گذاری‌های تجاری برای یک مورد ساده می‌تواند از حدود 500 پوند شروع شود، هزینه‌ها براساس یک نقل قول فردی است که پس از پذیرفته شدن پیشنهاد اولیه به وام دهنده قابل پرداخت است.

هزینه های حقوقی: شما باید هم هزینه های قانونی خود و هم هزینه های وام دهنده را بپردازید که می تواند از حدود 500 پوند برای هر طرف شروع شود.

کارمزد کارگزار: یک کارگزار به شما توصیه هایی می کند که مربوط به موقعیت و املاک شما باشد و پرونده شما را به وام دهندگان ارائه می دهد. خدمات آنها معمولاً تا 1٪ از ارزش وام دریافت می شود.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد. جهت خواند مطالب رهن و اجاره کارخانه، کارگاه صنعتی ، سوله صنعتی، رهن کارگاه صنعتی در فتح کلیک کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: